понеделник, 25 май 2015 г.

back to the start

От толкова време се каня да си направя книжен блог, затова се възползвам от ентусиазма си, докато още го има.

Казвам се Кристияна и съм позната в интернет пространството като Чоки. Имам относително голяма блог история, но с времето желанието ми да пиша изчезна и реших, че спирам. И бях спряла доста успешно, но всичкият hype с книжните блогове в българското интернет пространство ме зарази и сега си давам нов опит.

От дълго време си го мисля, затова най-накрая ще опитам да се заема с книжни ревюта, защото обожавам да пиша такива. Главната причина да избягвам правенето на блог е, защото така или иначе пиша много ревюта за Goodreads на английски (за да споделям с максимално най-много хора) и за форуми (заради задушевната обстановка), но, dang it, ако ще да се повтарят, ще опитам да пиша и тук. Основната ми цел уж е ревюта на книги, но може и да се отклонявам от време на време, кой знае. Some of the tags you're all doing seem pretty fun.

Obviously, смесвам твърде много български и английски. И смятам, че английският е единственото нещо, в което наистина ме бива. Ирационално претенциозна съм, стане ли дума за книги, но същевременно съм безкрайно положително настроена към чиклит жанра. Не чета много поезия, но обожавам да я рецитирам. Мотая се много и си пилея времето - примерно, в момента би трябвало да пиша есе. Не си правя TBR купчинки, защото трудно ми се получава придържането към тях - хващам това, което чувствам, че трябва да прочета, дори и да не съм била на кеф за него допреди пет дни. А и времето ми за прочит на книга се простира между два дни и три месеца (личен рекорд, Гордост и предразсъдъци, януари-март тази година. И все пак ми хареса.)

So bear with me. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар